Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό; Τι μπορεί να μου προσφέρει;

Μία μεγάλη κουβέντα σίγουρα. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχετε ακούσει για το Facebook να σας λένε οι φίλοι σας, καλά ή κακά λόγια, πάντως ισχύει ένα πράγμα: Το Facebook μπορεί να είναι το καλύτερο και συνάμα το χειρότερο εργαλείο. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί πάντα παίζει ρόλο η χρήση που θα κάνετε.

Στο συγκεκριμένο άρθρο θα δούμε τα καλά του Facebook και ίσως μελλοντικά δούμε σε ξεχωριστό άρθρο και τα κακά του. Ας ξεκινήσουμε με το ότι στο Facebook αυτή τη στιγμή υπάρχουν 1 δις χρήστες και οι πιθανότητες να συναντήσετε εκεί τον κολλητό σας ή κάποιο φίλο από τα παλιά είναι πάρα πολλές. 


Χρησιμοποιήστε λοιπόν το Facebook ώστε να έρθετε σε επαφή με φίλους και γνωστούς, των οποίων ίσως δεν έχετε τον αριθμό του τηλεφώνου τους ή δεν τους βλέπετε καθημερινά. Κρατήστε μια ανθρώπινη επαφή μαζί τους και μάθετε τα νέα τους.

Χρησιμοποιήστε το Facebook ώστε να κάνετε νέες γνωριμίες, είτε αυτές είναι επαγγελματικές είτε φιλικές. Υπάρχουν άνθρωποι τους οποίους ίσως να μη γνώριζα ποτέ αν δεν είχα λογαριασμό Facebook, γιατί μπορεί να μένουν μακρυά από μένα ή ακόμη κι αν μένουν κοντά μου, να μην είχα την ευκαιρία να μάθω περισσότερα γι’αυτούς με διαφορετικό τρόπο. Επίσης, μέσω του Facebook ήρθα σε επαφή και με πολύ σημαντικούς ανθρώπους, οι οποίοι με βοήθησαν επαγγελματικά και μου δώσανε τις δικές τους συμβουλές ή ακόμη μου πρότειναν και δουλειά. Μην ξεχάσω και τους συμφοιτητές μου, με κάποιους από τους οποίους διατηρώ online επαφή.

Μέσα από το Facebook μπορώ και συμμετέχω σε διάφορες Facebook Σελίδες, σχολιάζοντας τις εκεί δημοσιεύσεις. Πάνω απ’όλα όμως ενημερώνομαι μέσα από αυτές. Δε χρειάζεται να κάνω βόλτα στο κάθε site, αφού μέσω ενός Like μπορώ και λαμβάνω όλα τα νέα των sites που μου αρέσουν στο Facebook. Τα έχω όλα μαζεμένα, ειδικά τώρα που το Facebook μου επιτρέπει να βλέπω τις δημοσιεύσεις των Facebook Σελίδων σε ξεχωριστή σελίδα.

 Επίσης υπάρχουν και τα Facebook Groups, όπως για παράδειγμα ένα που έχουμε δημιουργήσει για το τμήμα της σχολής μου και εκεί ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον για όποιο νέο προκύψει σχετικά με αυτή. Πραγματικά πολύ χρήσιμο.

Αυτοί είναι πάνω κάτω και οι σημαντικότεροι λόγοι που διατηρώ εγώ Facebook προφίλ. Όποιος έχει να προτείνει κάποιο δικό του λόγο, μπορεί να το κάνει μέσω των σχολίων παρακάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου