Eιρωνικά σχόλια και εναλλακτικές προτάσεις για το κεντρικό τουριστικό μας σλόγκαν, κάνουν οι συντάκτες του CNN travel που συμπεριέλαβαν την Ελλάδα στις επτά χώρες με τα χειρότερα σλόγκαν για εθνικούς προορισμούς.
Αφορμή ήταν το σλόγκαν που ίσχυε μέχρι και το 2013, το περίφημο "You in Greece". Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται αναλυτικά:
"Έχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το "Υοu are here"; Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν δε σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!".
Και τίθενται τα εξής ερωτήματα:
-Αν υποθέσουμε ότι είμαστε ήδη για διακοπές στην Ελλάδα, τι παραπάνω προσφέρει το σλόγκαν; Πώς προσπαθεί να μας προσελκύσει ή να μας ενθαρρύνει να μείνουμε περισσότερο; Τι διαφημίζει;
-Υποτίθεται ότι το σλόγκαν βοηθάει τους τουρίστες που βρίσκονται στα σύνορα Ελλάδας και Σκοπίων και δεν ξέρουν σε ποιο κράτος βρίσκονται; Του λέει ας πούμε του τουρίστα, είσαι εδώ. Μην μπερδεύεσαι.
Οι συντάκτες περνούν από "κόσκινο" όλες τις παραλλαγές της σειράς "You in Greece", και καταλήγουν πως ένα ενδιαφέρον εναλλακτικό σλόγκαν θα ήταν: "Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να αξιοποιήσουμε τα χρήματά σας".
Σημειώνεται ότι επικεφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ που είχε "τρέξει" τη διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, και του περιβόητου "You in Greece" ήταν η Αίγλη Μπαλαμάτση, υπεύθυνη social media και του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.
Τα χρυσά "Βατόμουρα" του τουρισμού
Ανάμεσα στα πιο αμφιλεγόμενα σλόγκαν, εκτός από το ελληνικό, οι συντάκτες του CNN Travel επιλέγουν το αντίστοιχο της Αλβανίας "Albania, A New Mediterranean Love" ("Αλβανία ένας νέος μεσογειακός έρωτας") και το αντίστοιχο της Κολομβίας "Colombia, the only risk is wanting to stay" ("Κολομβία, ο μόνος κίνδυνος είναι να θέλεις να μείνεις"). Τη λίστα συμπληρώνουν η Αυστρία, η Σλοβενία, ο Καναδάς και το Μακάο (ή Μακάου) της Κίνας.
"Έχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το "Υοu are here"; Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα ήσουν αν δε σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά προκλητικό τουριστικό σλόγκαν!".
Και τίθενται τα εξής ερωτήματα:
-Αν υποθέσουμε ότι είμαστε ήδη για διακοπές στην Ελλάδα, τι παραπάνω προσφέρει το σλόγκαν; Πώς προσπαθεί να μας προσελκύσει ή να μας ενθαρρύνει να μείνουμε περισσότερο; Τι διαφημίζει;
-Υποτίθεται ότι το σλόγκαν βοηθάει τους τουρίστες που βρίσκονται στα σύνορα Ελλάδας και Σκοπίων και δεν ξέρουν σε ποιο κράτος βρίσκονται; Του λέει ας πούμε του τουρίστα, είσαι εδώ. Μην μπερδεύεσαι.
Οι συντάκτες περνούν από "κόσκινο" όλες τις παραλλαγές της σειράς "You in Greece", και καταλήγουν πως ένα ενδιαφέρον εναλλακτικό σλόγκαν θα ήταν: "Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να αξιοποιήσουμε τα χρήματά σας".
Σημειώνεται ότι επικεφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ που είχε "τρέξει" τη διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, και του περιβόητου "You in Greece" ήταν η Αίγλη Μπαλαμάτση, υπεύθυνη social media και του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.
Τα χρυσά "Βατόμουρα" του τουρισμού
Ανάμεσα στα πιο αμφιλεγόμενα σλόγκαν, εκτός από το ελληνικό, οι συντάκτες του CNN Travel επιλέγουν το αντίστοιχο της Αλβανίας "Albania, A New Mediterranean Love" ("Αλβανία ένας νέος μεσογειακός έρωτας") και το αντίστοιχο της Κολομβίας "Colombia, the only risk is wanting to stay" ("Κολομβία, ο μόνος κίνδυνος είναι να θέλεις να μείνεις"). Τη λίστα συμπληρώνουν η Αυστρία, η Σλοβενία, ο Καναδάς και το Μακάο (ή Μακάου) της Κίνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου